mandag 27. april 2009

ukens lille tips: knapper

Det er noe i verden jeg ikke syns det er nok fokus på:
la os snakke knapp !!
har du en gammel favorittskjorte som du føler er oppbrukt?
en blazer som trenger en oppkvikker??
bare legge til en unik detalj?

bytt til vakre, spessielle, utolig kule og nye knapper!!
mitt nye "sted"; Snella og Petronella", er der jeg trykker nesen til vinduet hver gang jeg går forbi i ren fasinasjon av at noen har tatt knapper SÅ langt.

Jeg digger det!!
sjekk deres nettside for nettside for nettbutikk, og oversikt over utsalgssteder:

http://www.snellaogpetronella.no






Utrolig rå håndlagde knapper, designet av streetartisten "Ikkeno"




Og helt til slutt la meg bare vise dere en ting til :
Mansjettknappene deres!
de er i porselen og sølv og har en artig komentar på hver av de.
velg mellom "hurra-gutt", "super-mann" og mye mye mer!


2 kommentarer: